חדשות בענף

אין כמו מראה עיניים

 

מאת עו"ד מירי פחימה בלילטי

סיורים בפרויקטים הם חלק בלתי נפרד מתפקידנו כעו"ד המייצגים את בעלי הדירות בפרויקטים השונים

בחודש פברואר 2022 קיימנו סיורים רבים בשטח עם הנציגים, היזמים ואחרים.

מטרות הסיורים בראש ובראשונה היכרות בלתי אמצעית עם לקוחותינו, הדיירים אותם אנו מייצגים, את מיקום הבניינים, את הסביבה בה מתנהלת שגרת חייהם, את תוואי השטח, השכונה, התנועה, התשתיות הקיימות, חריגות בניה, טיפוסי דירות ואת התנאים המיוחדים שמאפיינים את אותו פרויקט.

ישנם סיורים מסוג אחר בהם אנו משתתפים על מנת להכיר בצורה טובה יותר חברות יזמיות, קבלנים ושאר גורמים המעורבים במהלך חיי הפרויקט.

את חודש פברואר פתחתנו בסיור ברחוב העצמאות בהרצליה בו אנו מייצגים בעלי הדירות ברחוב העצמאות 40 ו- 40א הרצליה המהווה חלק ממתחם גדול יותר. בסיור נפגשנו עם נציגי הדיירים מכל בניין, עם עוה"ד והפרויקטורים מטעמינו שמטפלים בפרויקט. הנציגות הציגה בפנינו את המתחם בו עתיד להתבצע מיזם של פינוי בינוי מוכרז, ההיסטוריה של השכונה, סטטוס ההתקדמות וכו' על מנת שנוכל להכיר יותר לעומק את הפרויקט.

ב-20.2.22 הרחקנו עד לעכו ונהריה על מנת להתרשם משני פרויקטים של המחיר למשתכן ושוק חופשי של "גשם החזקות"- חברה לייזום נדל"ן, מועמדת לזכיה במכרז לבחירת יזמים בפרויקט יאיר שטרן עין הים בחיפה בו אנו מייצגים את בעלי הדירות במתחם. מטרת הסיור הייתה להתפעל מאותם פרויקטים, מניראות הבניין לאחר שהסתיימה בנייתו, איכות הבנייה וכיו"ב לקראת הבחירה ביזם נבחר.

ב-21.2.22 סיירנו בפרויקט ברחובות הגר"א 1, 3, 5, 7 ואילת 40 ו- 40א בחולון. בסיור השתתפו נציגי בעלי הדירות ונציגים מטעמינו בכדי להתמצא במיקום הבניינים של לקוחותינו, בשטחים הציבוריים מסביב, בחנויות לאורך המתחם, סוגיות התנועה וכיוצ"ב. הפרויקט נמצא בשלב מיפוי ההצעות שהתקבלו במכרז ובחירת היזם.

אנו מאמינים בלפגוש את לקוחותינו פנים אל פנים בכדי להעניק תחושה נוחה וחמה, להכיר באופן יותר אישי מתוך מחשבה שההתנהלות יחד תהיה יותר מוצלחת ותביא לתוצאות הטובות ביותר עבור לקוחותינו

שלום, במה ניתן לעזור?
דילוג לתוכן